Tags

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Uzak struk i velike okrugle guze – prva asocijacija je Brazil, a svakim treningom korak smo bliže tom modelu, kaže trenerica Maja (od milja zvana Hitlerica).

tumblr_mgdkmi99MR1s0365po1_500

Uvijek ste se pitali koji je to isprobani, stopostotno djelotvorni recept za dobru guzu, a na Coolinarici ga niste mogli pronaći? E pa to je zato jer ste tražili na krivom mjestu. A pravo mjesto je Rekreacijski centar “B”  u Osijeku. Tajna “Brazil butt lift“- a je vježbanje trokut metodom, koja obuhvaća vježbanje tri glavna mišića stražnjice iz više kutova. Podrazumijeva oblikovanje mišića gluteusa kako bismo dobili savršeno oblikovanu okruglu stražnjicu, podizanje stražnjice kako bi izgledala savršeno iz svakog kuta, i učvršćivanje stražnjice i bedara, te redukciju potkožnog masnog tkiva. Kako se kod nas na treningu popularno kaže – skidanje “salenjaka”, rješavanje “ljubavnih ručki” i “jahaćih hlača”. Brazil butt lift je kombinacija kardio i vježbi oblikovanja tijela, te brazilskog plesa koji će vam pomoći da izgledate božanstveno od iza. Kao što vidite iz priloženog, dobrobiti su mnogostruke.

1

No, lijepa i zaobljena guza nije samo produkt vježbanja na “brazilski način”, već i dodatne motivacije od strane trenera (čitaj vrhovnog vođe). Među pilates loptama, utezima, i čudnovatim TRX-ovima koji se tamo nalaze, velik dio ove brazilske priče je i  već spomenuta trenerica i leeeegica Maja koja je recept za dobru guzu otkrila prije nekoliko godina, kada se prvi put susrela s tim tipom vježbanja i odlučila ga podijeliti s nama – željnima znanja o gluteusima, i kako ih nagovoriti za rade za nas.

IMG_5416

Za Maju, našu Brazil Butt lift eksperticu, vježbanje je način života i definitivno aktivnost  kojom puni baterije. Kada dođe na trening, sve što ju je tijekom dana možda i izbacilo iz balansa, u tih sat vremena – jednostavno zaboravi. Sve što se događa izvan dvorane i daleko od treninga, tamo i ostaje.  Vježbanje, kao i svaka druga aktivnost zahtijeva stalan rad, kreativnost, inovacije, i na taj način, Maja ne dopušta da joj vježbanje ikada dosadi. U svaki trening ulaže sve, daje 110 % i to isto očekuje od polaznica koje su kod nje došle u potrazi za nečim što će ih dovesti u formu prije ljeta, a možda i toliko privući da će im takav način tjelovježbe postati svakodnevica.

IMG_5350Cure sa treninga su joj najveća motivacija i inspiracija. Priznaje da je uvijek uzbuđena prije treninga, razmišlja o tome hoće li im se svidjeti nove vježbe, nove pjesme, i kako da ih još više motivira. Ali kad dođe i vidi  koliko cure imaju volje i žele raditi, kada joj predlažu neke svoje ideje, i kada na njima vidi koliko puno očekuju od svakog treninga, normalna stvar je da im želi ta očekivanja i opravdati.

579068_360028974106898_1926041723_n

Kao nekoliko bitnih prednosti vježbanja ističe pravilnije držanje tijela, fleksibilnost, mobilnost kukova, sveopće poboljšanje psihofizičkog stanja organizma, da ne spominjemo kako je to uz dobru prehranu, najbolji lijek za kronične bolesti, depresiju, jačanje muskulature, bolji san, poboljšanu cirkulaciju (bacanje celulita u zaborav),  te podizanje energije i samopouzdanja.

IMG_5157

Najviše ju razvesele, naravno, pozitivne reakcije vježbačica. Voli kada joj se pohvale vidljivim rezultatima, pozitivnim komentarima svoje okoline, kada joj prijave da ih je netko uhvatio za guzu, zviždao za njima ili kada joj prepričaju neki ljubomorni ispad svojih poznanica. “Cilj svakog treninga je da sutradan ne zaboravimo da smo  jučer bili na treningu, to jest da se rezultati osjete”, kaže Maja. Iz vlastitog  iskustva, a i viđenog, mogu reći da se osjete, a i vide, samo je potrebna volja i upornost.

600255_10200136748234161_1645774121_n

Kod svih vježbi, bit je da istovremeno radi što više mišića, a velika većina vježbi najviše pogađa donji dio leđa, stražnjicu, noge i trbuh, što su kod većine najslabiji dijelovi tijela. Svakim treningom razvijamo sposobnosti koje su nam potrebne za svakodnevni život – tipa snaga, brzina, izdržljivost, eksplozivnost, fleksibilnost.

181076_10200840530034732_1289061292_n

O prehrani koja bi se uz treninge trebala kombinirati, kako bi rezultati bili vidljiviji, Maja kaže da treba jesti sve, ali u ograničenim količinama, što šarenije – to bolje. Jedan je život, treba sve isprobati – ali se treba znati i kontrolirati. “Preporučuje se jesti što manje prženih i preslanih jela (znači čips otpada), bijelo brašno zamijeniti raženim i integralnim, kolače sa običnom čokoladom, i što manje majoneze i… mislim da je to i više nego dovoljna žrtva ako uz to još i treniramo!” Hvala Majo! :)

IMG_5154

Priznaje da se čak i njoj dogode dani kad joj se ne da, i baš bi htjela ostati kod kuće gledati neki glupi film i jesti kokice, ali se sjeti mase puta kada je ipak na kraju otišla – i već na putu do RCB-a joj se vratila volja za treniranjem.  Curama preporučuje da se u svrhu motivacije uslikaju prije nego krenu na trening – iz više kuteva naravno, i svaki mjesec same prate svoje rezultate. Kada prvi puta vide promjenu na svom tijelu, teško da će ikada ostati samo na tome, kaže iz iskustva Maja.

IMG_5127

Naša Maja  uživa u svom trenerskom zadatku, i pokušava biti što veći uzor i poticaj svojim curama, kao što je i njoj njezin trener. Trener naravno ne mora biti strog, mora samo znati dovoljno motivirati svoje vježbače da sa jednakom voljom i željom vježbaju, i tako dođu do rezultata. Adrenalin i pozitivna energija su zagarantirani, a moguće je i lansiranje izvan Mliječne staze i otkrivanje mišića za koje nismo ni znali da ih imamo, ukoliko se vježbe ispravno odrade,

tumblr_lsg6095KB31qjjjd0tvro1_500– jer kad Maja energično poviče “guzu gore”, “stisni guzu”, “još malo izdrži”, malo je onih koji je ne poslušaju. A poslušaju jer znaju da to što rade, rade za sebe, i da će se trud isplatiti.

Novi članovi i oni željni znoja i muke u pozitivnom smislu, mogu bilo kada doći i isprobati Brazilski butt lift, jer je prostor u kojem radimo dosta velik, a termini su svaki dan.  Nema početničkih grupa jer cure uvijek mogu izabrati svoj intenzitet vježbanja – svi smo zajedno, pratimo i potičemo jedni druge da i novi što prije napreduju. Dva puta tjedno u pravilu su intenzivnji treninzi, ali u tome su se okušali su se i oni koji su tek počeli s treniranjem. Budući da radimo u vremenskim intervalima i serijama, svatko može dati maksimalno od sebe i cijelo vrijeme raditi svojim tempom.

Do sljedećeg čučanja, uz naš poznati moto:

579912_309722112435357_1314664381_n

A o kvaliteti vježbanja prosudite sami!IMG_5233

IMG_5378 IMG_5166 IMG_5389

1141

Hvala Victoriji, Ankici, Matei, Ivani, heroini Maji i RCB-u :)

Outfits: Galaxy tajice Bohemian Sisters

“Back to future” prsluci Bohemian Sisters

Zebra/tigraste tajice Bohemian Sisters

Nakit, ukrasi za kosu i tiare Flower Power

Advertisements