Tags

, , , , , , , , , , , , , , , ,

Nedavno sam otkrila svijet prirodnih čajnih mješavina, biljnih kupki i proizvoda za njegu tijela izrađenih na principu očuvanja prirodne biološke ravnoteže, zaštite okoliša i održivog razvoja. Pomislila sam kako je čudno što ljudi takve proizvode kupuju samo na sajmovima jer to je jedino mjesto gdje ih mogu naći. Čudno je i što ljudi svakodnevno koriste proizvode koji ni po jednoj osnovi ne pripadaju zdravim i ekološkim – a još čudnije je što iz čiste prirode koprivničkih brežuljaka, u unikatnoj, ručno izrađenoj ambalaži, dolaze hrvatski domaći hand-made proizvodi koji kod nas još uvijek nisu na tržištu ispunili svoj potencijal. No, kako je i sam vizionarski Teslin um jednom pomislio “Neka budućnost pokaže istinu i procjeni svakoga od nas prema njegovom radu i postignućima. Sadašnjost je njihova ali je zato budućnost – za koju sam zapravo radio – moja.”

972041_518359711561379_608220599_n

Chamavka.

Bazgs Chamavka

Chamavka nudi brojne čajne, kao i biljne mješavine s raznim namjenama. Biljne mješavine za parenje lica, kupke, ulja i pripravci za njegu tijela njezina su specijalnost. Proizvodi koji su u ponudi su u potpunosti prirodni, bez ikakvih kemijskih dodataka. Koriste se isključivo prirodna ulja, mast i bilje sabrano izvan naseljenih područja i obradivih površina. Proizvodi imaju široku namjenu, a za svaki od njih postoji iscrpna uputa o primjeni i doziranju. Biljke sabire i obrađuje iskusna poznavateljica ljekovitog bilja koja je po struci biolog, tako da za nove korisnike nema straha. “U sigurnim ste rukama“, kaže naša Dunja.

Kutija Chamavka Kutija ChamavkaaChamavka

Osim ljekovitih pripravaka Chamavka nudii ručno izrađene i opšivene cekere, preslatke pregače, torbice, oslikane i ukrašene razne proizvode (kutijice, okvire i manje komade namještaja) i još puno, puno toga!

Čaj za smirenje Chamavka Imala sam priliku među prvima isprobati prvi autorski Chamavkin proizvod – regenerativnu kuru za kosu “Indian bride“. Oduševila sam se, ne samo rezultatom, već i detaljno ukrašenom ambalažom samog proizvoda. Kada sam otvorila kutijicu oslikanu makovima, prvo što sam osjetila je bio predivan miris sušenog bilja pomiješan s mirisima prirodnog herbalnog ulja. Magija. Pomislila sam kako bi ovo zasigurno bio savršen poklon za sve moje prijateljice koje su nešto naklonjenije prirodnim preparatima, a takvih je u zadnje vrijeme sve više.

IMG_0304Ideja za razvoj samog proizvoda rezultat je proučavanja drevnih indijskih svadbenih običaja. Indijske mlade uređivale su se danima za svoja vjenčanja, a posebna pažnja pridavala se kosi. Glavna stavka njege kose je korištenje raznih biljnih ulja.

IMG_0310Njihov proizvod je mješavina različitih ulja i biljnog praha, a koristi se slično kao maska za kosu. Prvi rezultati vidljivi su nakon prvog korištenja. Kako bi se ubrzao rast kose ili ostvarila trajna promjena na kosi i oporavak od oštećenja, potrebno je proizvod koristiti duže.

IMG_0306Prema uputama, smjesu ulja je potrebno nanijeti na suhu kosu te dobro umasirati u korijen kose. Zatim omotati kosu aluminijskom folijom, lagano zagrijati fenom i omotati ručnikom.

BeFeeeeunky_null_8.jpgProizvod je poželjno ostaviti na kosi barem sat vremena, a za bolji rezultat preporučljivo je ostaviti ga i cijelu noć. Za postizanje trajnijih rezultata proizvod se može koristiti jednom tjedno.

Kosa je nakon korištenja puno mekša, sjajnija i ima veći volumen. A posebno bih ga preporučila onima koji vole kemijske boje za kosu, jer “Indian bride” regenerira oštećene vrhove, osvježava i njeguje.. Provjereno!

Chamavka, moja kosa ti zahvaljuje :)

